JUNIOR GRUPPE (TORSDAG) ****KANSELLERT I DAG

Laster Arrangementer

« Alle Arrangementer

• Dette arrangement har allerede funnet sted.

JUNIOR GRUPPE (TORSDAG) ****KANSELLERT I DAG

12. september 2019/16:00 - 18:00

TORSDAG GRUPPE

*****KANSELLERT I DAG PGA SPONSORS EVENT*****

Ta kontakt via e-post med Assistent Pro Malcolm Isaacs for å bestille trening for sesongen.

*Trening er bare for medlemmer*

«Kanskje golf ikke er like populært som håndball eller fotball? Kanskje det ikke er like enkelt å komme igang?»
Men for de av oss som begynte med golf som junior er vi så takknemlige for å være del av ett felleskap som vil vare livet ut.

Golf er en aktivitet og et spill som gir stor helsemessig gevinst og mulighet til å holde på til potensielt 90 år! Golf tilbyr nye utfordringer for hvert slag.

I Oppegård golfklubb er våre juniorgolfere fremtiden i klubben. Vi tilbyr derfor GRATIS JUNIOR trening til de som ønsker å forsøke.

Målet med treningen er å skape felleskap. Det er viktig med lek og moro sammen samtidig som man lærer seg nødvendige ferdigheter. Det er mitt mål for treningen med juniorene. Undersøkelser viser at en slik tilnærmingsmåte gir de unge selvtillit til å engasjere seg i deloppgavene i spillet.

Dette vil jeg fokusere på i treningen:

Teamarbeid (hjelpe hverandre med å fullføre øvelser)

Tålmodighet (følge treningsplanen)

Kommunikasjon (forklare hva du har lært)

Press (prøve utfordringer mens andre ser på)

Problemløsning (finne den optimale løsningen på en oppgave)

Moro (le av treneren når han gjør noe feil)
Konkurranser (vinne poeng gjennom å fullføre oppgaver)
Jeg er far til to små barn og det er naturlig for meg å engasjere meg i juniorgolfere.
Jeg ønsker at de unge skal oppleve gode treninger hver uke og jeg ønsker å hjelpe dem med å overvinne utfordringene som golfspillet skaper etterhvert som de utvikler fler ferdigheter.
Ikke nøl med å ta kontakt hvis du ønsker at barnet du vil bli med oss på trening.

Bilde: Malcolm and Magnus

Malcolm