20. oktober 2024

Vi ønsker Martin Grythe velkommen som ny sportslig leder!

Vi er svært glade for å kunne annonsere at Martin Grythe blir vår nye sportslige leder på Oppegård Golfklubb.

Martin Grythe er opprinnelig fra Oslo hvor han begynte å spille golf i 1977.

I 1994 påbegynte Martin sin utdanning i regi av det Svenske PGA og har siden jobbet med å hjelpe alle typer golfere, fra begynnere til profesjonelle.

Martin har vært trener ved Ballerud GK (1994-97), Borre GK (1998-2014), Tyrifjord GK (2015-2017), Grønmo GK (2018) og Onsøy GK/Huseby & Hankø GK (2019-2024).

Han har også vært forbundskaptein for NGF’s juniorlandslag gutter og formann i PGA of Norways valgkomite.

Med en klar filosofi, gode pedagogiske evner og det beste av tekniske hjelpemidler, blir undervisning med Martin både morsom og lærerik.

I tillegg var Martin en av de første i Norge til å bygge et eget studio for kølletilpasning (fitting).
Med tekniske hjelpemidler som Trackman sørger han for at du får utstyr som passer deg og din sving optimalt.

Vi ser frem til å få Martin med på laget, og hans første arbeidsdag blir 1. januar 2025.
Vi er overbevist om at Martins lidenskap og kunnskap om golf vil bli et stort positivt tilskudd for klubben og medlemmene på Oppegård.