16. september 2024

Nye Callaway-køller – perfekt for våre medlemmer!

Vi har gleden av å informere om at Callaway nylig har sluppet nye jernkøller som vi tror vil passe perfekt for mange av våre medlemmer!
De nye modellene, Apex Ai 200 og Apex Ai 300, er designet med avansert teknologi som kan forbedre spillet ditt, uansett hvilket nivå du er på.

For de som vurderer å oppgradere køllesettet sitt, tilbyr vår pro, Joachim, gratis custom fitting gjennom vinteren til alle medlemmer som ønsker å bestille nye køller.
Dette er en flott mulighet til å få skreddersydde køller tilpasset ditt spill.

Er du interessert, eller har du spørsmål om de nye køllene? Ta gjerne kontakt med oss for en uforpliktende prat på joachim@opgk.no eller post@opgk.no.

Vi ser frem til å høre fra deg!