29. august 2024

Klubbmesterskapet 2024

Vi vil gjerne takke alle som bidro til et vellykket klubbmesterskap forrige helg. Til tross for bekymringene vi hadde rundt været, var vi heldige under omstendighetene. Selv om banen var våt, gjorde banemannskapet en imponerende jobb med å holde den i god stand. Tusen takk til alle deltakere og alle som bidro på ulike måter!

I herreklassen leverte Marius Jørnsson Gundersen en imponerende prestasjon med en score på -4 over tre runder, og ble dermed klubbmester. Robin Rasch tok en sterk 2. plass, mens Andreas Hagan sikret seg 3. plassen.

I dameklassen gikk forhåndsfavoritten og college-spiller Henriette Stranda av med seieren. Camilla Clemetsen tok 2. plassen, og junior Vilde Onsøien endte på 3. plass.

Senior-herreklassen ble en spennende konkurranse helt til siste slaget. Frode Ulvøy sikret seieren med en birdie på hull 18, foran Bjørn Kristian Hilstad på 2. plass og Ståle Pettersen på 3. plass.

I senior-dame klassen ble det jevnt, men det var til slutt Siri Tendal som tok seieren foran Vivian Royne Ypma på andre, og Gunn Berit Kaslegard på tredje.

For juniorguttene ble det også en spennende konkurranse, hvor Joachim Ulmo til slutt vant komfortabelt. Brødrene Ringnes fulgte tett etter med Villiam på 2. plass og Melvin på 3. plass.

I juniorklassen for jenter var det Vilde Onsøien som tok seieren. Hun utmerket seg også ved å ta 3. plass i dameklassen og spilte under sitt handicap på sisterunden!

Gratulerer til alle vinnerne!