29. august 2024

Venteliste på medlemskap

Vi ønsker å informere om at Oppegård Golfklubb igjen har venteliste for medlemskap. For øyeblikket står det 10 personer på venteliste.

Basert på tidligere erfaringer vet vi at noen medlemmer melder seg ut i løpet av året på grunn av flytting, endret livssituasjon eller lignende. Dette betyr at vi forventer ledige plasser, og medlemskap vil derfor bli tilbudt til de som står på venteliste i starten av det nye året. Kostnaden for å stå på ventelisten er 100 kr.

Dersom dere kjenner noen som ønsker medlemskap, oppfordrer vi dere til å be dem fylle ut innmeldingsskjemaet på vår hjemmeside og sette seg på ventelisten. Medlemskap tilbys basert på ansiennitet på ventelisten.

Vi minner også om at det IKKE er venteliste for barn og unge opp til 19 år.