26. april 2024

Medlemsfordeler 2024

Som medlem i Oppegård golfklubb har du flere fordeler. Se hvilke fordeler som er inkludert i ditt medlemskap.

Medlemstilbud i proshop

Vi vil gjennom sesongen ha forskjellige tilbud i proshopen.
Disse tilbudene er kun for medlemmer.

Medlemspris på protimer

Gjeldene priser finner du her.

Medlemspris på Range

Vi skal i løpet av sesongen bytte ballmaskin med større kapasitet og betalingsløsning. Vi vil da legge ut oppdatert informasjon om det nye rabattsystemet som kun vil gjelde for medlemmer.
Inntil den nye maskinen er på plass er medlemsfordelene som følger:
Du som medlem vil kunne kjøpe ballkort til rangen kortet kjøpes i proshopen 320,- (10 bøtter), 540,- (18 bøtter) normal pris/bankkort 38,- per bøtte.

Booking av starttid

Som medlem kan du booke starttid 7 dager og 3 timer i forveien. Gjester kan bestille 3 dager og 3 timer i forveien.

Gratis fitting

Som medlem i Oppegård er dette gratis for dere. (Normal pris er 1200,-) Ta kontakt med direkte med våre proer for å få et best mulig oppsett for deg. (gjelder jern-sett og driver)

Gjeste greenfee

Våre greenfeepriser vil i år variere fra kr. 690.- og opp til kr. 1000,- i primetime.
Du kan til enhver tid ta deg inntil 3 spiller forutsatt at dere har samme starttid.
Den eneste forutsetningen er at du varsler i proshopen om at de du spiller med er dine gjester.

Medlemspris på leie av golfbil

Ordinær pris på golfbil er 490,- som medlem betaler man 350,- for leie av bil.
Har du legeerklæring koster det 220,- Prisene på golfbil er pr. bil.

Rabatt på Quality Hotel Entry Mastemyr

Informasjon om samarbeidet kommer.

Impuls Helse

Informasjon om samarbeidet finner du her.

Rabatt på Mørk golfklubb

Kroner 150.- i rabatt på greenfee.

The Well

Årets første medlemstilbud finner du her.

Hauger golfklubb

Greenfee i primetime helg er kr. 600,- og alle andre tider kr. 500,-

Hakadal golfklubb

Fritt spill mandag-fredag, og helg etter kl. 14.00 på Aas Gaard Golfpark / Hakadal. Booking kan gjøres 4 dager i forveien.
Inntil 15 runder pr. sesong.