12. mars 2024

Ny proshop- og medlemsansvarlig

Mats Kildahl er ansatt fra 1. mars 2024. Han vil primært ha ansvar for proshopen og medlemsservice i klubben.

Mats, opprinnelig fra Nordstrand, er et mangeårig medlem av Oppegård. Han har gjennomført studier innen Sport Management ved Norges Idrettshøgskole og markedsføring ved Høyskolen Kristiania. Han er også en aktiv hobbygolfer og har tilbrakt mye tid på vår golfbane de siste årene.

"Jeg ser på meg selv som en skikkelig «sportsidiot» som er lidenskapelig opptatt av golf. Etter endt utdanning ved Idrettshøgskolen har jeg hatt et sterkt ønske om å engasjere meg innen golf, og jeg er veldig takknemlig for den muligheten jeg nå får i min hjemmeklubb."

Vi er glade for å ha Mats med på teamet, og ønsker han hjertelig velkommen til oss!