13. desember 2023

Juniorhus

Vi er så heldige at Cresco eiendom har tilbudt seg å sette opp et juniorhus helt kostnadsfritt.
Huset skal etter planen settes opp mellom el-bil laderne og driving rangen.
Med dette huset vil vi kunne tilby våre juniorer et treningstilbud året rundt.
Det er et fantastisk initiativ og vi som håper kan være starten på helårsdrift her på Oppegård.
Det er en prosess som fremdeles ikke er helt i mål da vi er nødt til å ha en 30 års avtale for tomten med kommunen før spaden kan settes i jorden.

Vi håper å få plass en fornuftig avtale med kommunen slik at byggingen kan starte.
Det vil ikke bli underskrevet avtaler før årsmøte eller et ekstra ordinært årsmøte er avholdt.
Her vil dere som medlemmer også få all informasjon om hva dette huset innebærer for Oppegård golfklubb.

Vi håper virkelig at huset lar seg gjennomføre da vi ser på det som utelukkende positivt for oss som golfklubb.