26. juni 2023

Sosial søndagsscramble

Vi følger opp åpningsturneringen med vekt på det sosiale. Denne søndagen inviterer vi til 2-manns scramble.

Hvert lag består av to spillere. Alle spillere slår hver sin ball fra utslagsområdet (begge spillere på laget må ha 3 tellende utslag hver på runden). Deretter velger laget den best plasserte ballen. Øvrige baller plukkes opp. Deretter dropper spillerne i valgfri rekkefølge innen en køllelengde fra den best plasserte ballen og slår sine slag. På greenen plasseres ballene på samme punkt som valgte ball og i bunker gjenskapes ballens leie. Så snart noen i laget har hullet ut, noteres scoren og laget fortsetter til neste hull.

Melder dere på som lag så betales avgiften her i golfbox. Hvis du melder deg på som single må du betale påmeldingsavgift (kr 150,-) i proshop'en på turneringsdagen.

Vi satser på shotgun start kl 09.00 men det forutsetter at det er fler en  65 påmeldte.

Blir vi færre så settes turneringen opp som kontinuerlig start fra kl 09.00.

Påmelding: https://tourentry.golfbox.dk/?cid=4067448