6. juni 2023

Åpningsturnering

Er du klar for å utfordre deg selv og dine golfkunnskaper i en morsom turnering?

Værgudene ville dessverre det slik at den planlagte åpningsturneringen ikke lot seg gjennomføre.
Turneringen er nå satt opp på nytt og arrangeres i år 10 juni.
Turneringen arrangeres med spilleformatet Fourball.
Spilleformatet er valgt for å motivere deg som kanskje aldri har deltatt i en turnering, men vi vil gjerne ha deg med.
Fourball er en lagturnering med to spillere på hvert lag. Alle spiller sin egen ball, men det er kun det beste resultatet innenfor hvert lag på hvert hull som er tellende.
Det betyr at dersom en av lagets spillere gjør en dårlig score på et hull så kan den andre spilleren i laget komme til unnsetning og gjøre lagets score bedre.

Vi håper å se så mange som mulig på denne turneringen, og oppfordrer alle som ikke har spilt turnering før om å melde seg på.