5. mai 2023

Ett slag av gangen

Til alle medlemmer av oppegård golfklubb som har lyst å være Frivillig for oppegård/ESAG

ESAG har som mål å hjelpe vanskeligstilte som sliter med å komme inn i samfunnet og/eller gode miljøer.
Det kan være mennesker som pga. psykisk helse, rusavhengighet, minoriteter, unge lovbrytere, domfelte og løslatte, og ellers andre unge som faller uterfor.

Ved å være frivillig er du sammen med Oppegård golfklubb og ESAG med på å hjelpe disse menneskene til et bedre liv gjennom golfen.

ESAG har nå mellom 50 og 70 klubber i Norge som støtter vårt  arbeid og Oppegård er en av de.
Noe av våre samarbeidspartnere er NGF, Nav, Blå Kors, Røde Kors, Kriminalomsorgsdirektoratet, Sparebankstiftelsen DNB, Oslo Kommune, Velferdsetaten og mange flere.

Vi samarbeider meget aktivt med er Emploi- i Sensgruppen, hvor Simen Bauer jobber med å få folk ut i jobb gjennom prosjektet I Full Sving.

De gruppene vi jobber med i Oppegård er WayBack, Stifinnern Oslo fengsel og OUS Gaustad. WayBack og Stifinnern kommer på mandager fra kl. 11.00 til 15.00 og Gaustad torsdager fra kl. 11.00 til 13.00.

ESAGs kontaktpersoner er:

Styreleder og Prosjektleder