24. mars 2023

Ny daglig leder

Vi har gleden av å kunngjøre at Oppegård Golfklubb har ansatt Gard Asbjørnsen som vår nye daglige leder.
Gard har vært en del av vår klubb i mange år og har opparbeidet seg en dyp forståelse og hjerte for klubben og våre medlemmer.

Gard har vært en dedikert bidragsyter til klubben vår i flere år og hans erfaring og kompetanse vil være uvurderlig for videreutviklingen av Oppegård Golfklubb.
Vi er svært fornøyde med det gode samarbeidet Frode og Gard har hatt så langt i overgangsperioden.

Vi ønsker Gard velkommen til sin nye rolle, og vi er sikre på at han vil fortsette den gode jobben som Frode har gjort gjennom 8 år.
Vi ser frem til å samarbeide med ham for å fortsette å gjøre Oppegård Golfklubb til et fantastisk sted å være.

Styret