25. mai 2022

Golfens svar på Norseman!!!

INVITASJON MONSTER 2022

Venue: Holtsmark GK

Fredag 17/6

Tee off. Kl. 0400

Hei og takk for sist til alle Dere som var med på å sette preg på turneringen gjennom glede, frustrasjon, svette, varme, tørste og gnagsår, men fortvil ikke, for Du er herved invitert til å bli med på årets Monster 2022. Har du ikke vært med tidligere? Da har du sjansen nå

4 runder golf på 1 dag !!!!

Ja du leste riktig. Dette er turneringen hvor vi spiller 4 runder golf på en og samme dag.

Monstergolf er golfens og Holtsmarks svar på Norseman, så ingen tvil om at dette er en golfturnering for de som er «godt over snittet» ivrige golfere.

Årets Monstergolf spilles fredag 17.juni. Vi møtes kl 03.45 (!) utenfor klubbhuset for generell info og shotgun-start kl 04.00. Første runde spilles fra tee 63, runde 2 spilles fra tee 58 før runde 3 og 4 spilles fra respektive tee 52 og tee 47. Vi avslutter turneringen med å hulle ut på 72. og siste hull ca kl 22.00

Monstergolf fyller 5 år og har blitt mer og mer populær for hvert år. I år tar vi mål av oss til å fylle opp banen med 72 spillere og ha hele banen kun for oss Monster-players. Turneringen spilles med i to klasser; en nettoklasse og en bruttoklasse. Alle 4 runder gjennomføres med shotgun-start og 2 spillere i hver flight.

Det serveres varm mat etter runde 2 og etter runde 3.

Påmelding gjøres i Golfbox og påmeldingen er åpen nå. Vi gjør oppmerksom på at påmelding er bindende og påmeldingsavgiften er ikke refunderbar om man ikke kan stille. Påmeldingsavgiften er på kr. 1300,- den inkluderer greenfee kr.800,- og deltageravgift på kr.500,- som inkl. mat og startavgift. Påmeldingsavgiften betales til konto: 1813.08.98943 og merkes ´Monster2022´.

Betalingsfrist 10/6.

Monstergolf er en privat turnering og arrangeres i samarbeid med Holtsmark Golf Eiendomsselskap AS. Det tas et værforbehold om værgudene ikke er på vår side, så Monsterkomiteen møtes kl.18:00 den 15/6

*De som har fritt spill på Holtsmark GK betaler ikke greenfee. Klubbavtalen Asker/Drammen/Holtsmark kan ikke benyttes, ei heller firma-avtaler.

Hcp grensen er satt til 15 for menn og 10 for damer ved påmeldingstidspunkt. Golfbil er ikke tillatt under turneringen.

Dette er ingenting å lure på, meld deg på og bli med på golfens manndomsprøve.

Mvh. Monsterkomiteen