14. mai 2022

Mottar ikke e-post fra GolfBox

I det siste har GolfBox fått et økende problem med utsendinger til online.no da Telenor har gjort endringer, som også krever et endret oppsett hos GolfBox.
GolfBox har funnet hvor det nå feiler, og vil rette dette.

Men, GolfBox opplever også at de forskjellige e-postleverandører har blitt strengere med å blokkere mot spam.
Flere melder om problemer med mottak av e-post, bl.a hotmail, gmail, yahoo m.fl.

E-post fanges av et spamfilter, og blir enten flyttet til mappe Uønsket/søppelpost/spam el.l., mens andre ganger blokkeres de direkte hos brukers e-postleverandør.
Noen har også egne eller arbeidsgivers spamprogram som blokkerer e-postene fra GolfBox. Da blir de ikke synlig i noen mappe.

** Brukerne må derfor sjekke at noreply@golfbox.dk ikke er en blokkert avsender.**

På e-postleverandør Innstillinger / Alternativer for søppelpost må man da legge til noreply@golfbox.dk i listen over godkjente avsendere.
Dette gjøres i brukers eget oppsett for e-post eller spamfilter.
Spillere må ta kontakt med e-postleverandøren om de ikke selv får til å legge til noreply@golfbox.dk som godkjent avsender.

post@opgk.no kan også legges til i listen over godkjente avsendere ved å bruke denne veiledningen.

Klikk her for veiledning

SE TILBUD FRA VÅRE

SPONSORER

Oppegård Golfklubb

Kongeveien 198
1415 Oppgård
Telefon: 66 81 59 90
E-post: post@opgk.no
Org.nr. 952710745
pointer-up linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram