11. mai 2022

NM Matchplay Junior

Vi trenger deg til NM Matchplay Junior.

Vi har den store gleden av å få tildelt NM match junior i år! Her har du muligheten til å se Norgeseliten blant juniorene våre fra 15-19 år. Her vil flere av våre egne spennende juniorspillere være med i både gutte- og jenteklassen. Et NM på hjemmebane vil være et høydepunkt i deres juniorkarrierer. NM matchplay er en spennende konkurranseform der runde 1 og 2 spilles som slagspill og fungerer som rangering til matchspill dag 2 og 3. Arrangementet vil gå over 3 dager fra 19 juni til 21.juni. Dette er absolutt en fjær i hatten for Oppegård golfklubb som får tildelt denne turneringen av Golfforbundet. Denne turneringen er en del av den nasjonale Srixon Tour som går igjennom hele sesongen.

Vi ønsker her fantastiske utslag fra tee og en jakt på birdier der ute på banen, men trenger da hjelp til å gjøre dette i trygge rammer med forecaddies på mange av hullene.

Dvs vi trenger DEG for å klare å gjennomføre denne turneringen for juniorene!

Vi håper du har tid og lyst til å bidra for klubben og våre juniorer noen timer på disse dagene. I gammel god dugnadsånd er det «alle mann» til pumpene. Hver vakt vil bli på ca. 4 timer. Vi starter kl.8 og slutter ca kl.18 = DUGNAD

Send mail til:

therese@kid.no   eller sms på telefon 90642489 hvis du har lyst til å bidra og ikke minst se juniorene i aksjon 😊