19. april 2022

Rikets tilstand forut for sesongåpning

Hei golfvenner.

Her kommer en oppdatering på riktes tilstand for ditt hjertebarn Oppegård golfklubb. 🙂

Medlemskap

Desember i 2021 fikk alle som sto på venteliste og hadde betalt ventelistegebyret tilbud om plass hos oss.
Videre kunne vi tilby 20 stykker til plass i mars som hadde kommet til i mellomtiden.
Men nå er det igjen fult og vi har va 15 stykker på venteliste igjen.
Basert på erfaringen vi nå sitter på så lønner det seg å varsle venner om å bruke innmeldingsskjemaet på hjemmesiden og dermed sikre seg en plass på høyt oppe på ventelisten sånn at de får tilbud om plass til sesongstart 2023.

Leveranse utfordringer.

Det er med stor lettelse vi kan meddele at vi har fått inn gjødsel for hele sesongen 2022 allerede.
Vi var tidlig ut da vi så at det ville bli utfordringer på leveransen spesielt av gjødsel.
Leveranse på maskiner på bane er 1-2 år og vi må bli flinkere til å planlegge dette i god tid.
Da er det godt å vite at økonomien er bunnsolid og gir oss rom til disse tildels store investeringen som dette er.

Det er også utfordringer i henhold til golfutstyr.
Enkelte leverandører har leveringstid opp til 3 mnd på enkelte køller og noen modeller er nå ikke mulig å få bestilt lengre.
Hør med Magnus for custom fitting og leveringstider her!