19. april 2022

Viktig info for sesongen 2022

Begrensinger i forhåndsbooking

I år vil vi innføre et prøveprosjekt med 3 forhåndsbookinger per 7 dager for medlemmer.
Vi velger å innføre dette med bakgrunn i booking statistikken de foregående årene.
Og ut fra statistikken så vil vi ha denne ordningen i de 3 første ukene etter åpning.
Etter dette vil det være som tidligere år i henhold til booking.

Det vil være mulig å ringe inn til proshopen samme dag om du har "brukt opp" dine 3 forhåndsbookinger og booke tid samme dag om det er ledig.
Vi vil gjerne at dere sjekker golfbox før dere ringer inn så dere vet hva som er ledig og kan henvise til ønsket starttid.

Denne ordningen vil bli evaluert etter sesongen og se på behovet for dette i 2023 og evt lengden på begrensinger etter erfaringer fra 2022 sesongen.

Eksempel: Du har booket tirsdag, lørdag og søndag. I det du har slått ut på tirsdag har du bare 2 bookinger liggende inne og kan da legge inne en ny starttid innenfor 7 dager.

Ubetalt første del av kontingenten 2022

For de som ikke har fått betalt første del av kontingenten vil vi nå sperre nasjonal spillerett.
Det vil si at du ikke får booket startsider i golfbox.
Om det skulle være noe feil i våre systemer så ta kontakt med oss så vi får undersøkt hva som kan ha gått galt.
Du får lettes tak i oss på denne mailadressen.

Bekrefting av starttider

Når proshopen er åpen så vil vi at dere skal komme innom og bekrefte deres starttid.
Utenfor åpningstider i proshopen så brukes golfbox appen for bekrefting av starttid.

Vi håper at dere alle vi bruke grusbanen mot hull 10 for parkering.
Det er den mest fornuftige plassen da du vil gå fra bilen til putting green og rangen for evt oppvarming, videre innom proshopen før du går til hull 1 for en din beste golfrunde noen gang. 🙂