6. desember 2021

Ny Headgreenkeeper

Det er med stor glede og ikke rent så lite stolthet vi kan introdusere Gavin Matthews som vår nye Head greenkeeper.

Gavin har mer en 30 års erfaring fra greenkeeper yrket og har hatt head greenkeeper stillinger i over 15 av disse.
Han er bosatt i Sørumsand med kone og 2 barn.
Norsk baner han har jobbet på er Grini, Losby og Hvam. Samt en håndfull baner i England forut for Norge.

Han er meget anerkjent i det norsk greenkeeper miljøet, og er en bidragsyter gjennom sin erfaring og forståelse for norske forhold gjennom NGA (Norwegian greenkeeper association).
Samt at han er en habil golfer. (Vinner av Toro cup 2019) 🙂

Vi gleder oss stort til å se hvilke underverker han kan utrette hos oss i årene som kommer.

Velkommen skal du være Gavin.