4. august 2021

Steven flytter hjem til England

Dette blir dessverre den siste sesongen Steven er her hos oss på Oppegård.

Han flytter hjem til England i vinter.

Steven har gjort en utrolig jobb alle de årene han har vært her. Ikke bare har han levert en kanon bane hvert eneste år.
Han har også bygget om 11 utslagssteder og gjort en kjempe jobb med drenering.

Vi kommer til å savne ham.

Vi ønsker Steven med familie masse lykke til i England, og tusen takk for den fantastiske jobben du har gjort.

Her er noen ord fra Steven:

It is with some sadness that I announce that I will be leaving my position as Head Greenkeeper at the end of the season.
I will be returning to the UK for family reasons.
I am very happy with what I have achieved in my 5 seasons at Oppegård and I hope I leave the course in better position than when I started.
I would like to thank the management and board who took a chance on me at the start and who have supporting my ideas and projects ever since,
it has been a pleasure to work for you and I wish the club all success for the future.