29. juni 2021

Hjelp til servicesenter

Vi er på utkikk etter en som kan jobbe i servicesenteret i helger og ettermiddager fra 15. august og frem til banen stenger.

Vi håper at dette er en person som også kan jobbe helger og ettermiddager neste sesong.

Som servicemedarbeider er noen av dine viktigste oppgaver å være behjelpelig når golfere skal ut på banen, selge varer, gi våre kunder en best mulig kundeservice og påse at vi har en trivelig og positiv atmosfære i klubbhuset.

Dine arbeidsoppgaver vil innebære booking av starttider og golfbiler, ta imot bestillinger til kafeen, salg og kundeveiledning, kassetjeneste og varepåfylling.

Det vi ser etter er en person som er:

• Liker å jobbe med mennesker
  • Alltid setter kunden i fokus
  • Er utadvendt, fleksibel og pålitelig
  • Er selvgående og ønsker å utvikle seg
  • Er løsningsorientert og nytenkende
  • Tar initiativ og tar i et tak når det trengs

Vi kan tilby et flott arbeidsmiljø. Du vil treffe hyggelige golfere hver eneste gang du er på jobb 🙂

Hvis du er eller kjenner en som kan tenke seg en jobb hos oss, ta kontakt på post@opgk.no

Vi oppfordrer kvinner til å søke.