18. juni 2021

Korona oppdateringer OPGK

Nå er det kommet nye retningslinjer lokalt, nasjonalt og fra NGF.

Det er ikke lenger påbudt/anbefalt med munnbind i shoppen. Dog ville vi satt stor pris på om dere anvender dette.
Vi er en liten og meget sårbar organisasjon, så hvis vi skulle være så uheldige å få intern smitte vil dette medføre at vi blir nødt til å stenge.

Vannkranene ved "vaskeplassen" vil bli skrudd på, men vi vil ikke sette ut vanndispensere ved hull 4 og 13.
Dette er på grunn av mangel på banepersonell og vi må derfor prioritere arbeidsoppgaver.

Vi vil åpne toalettene på banen i starten av neste uke.

Vi velger å IKKE åpne for å ta ut flagget. Dette skyldes at kravet som stilles er at vedkommende som tar på flagget må ta på antibakteriell før og etter at flagget er berørt.
Det må også være samme person som tar ut flagget og setter dette tilbake.

Det er fremdeles 1 meter avstand og antibakteriell som gjelder. Føler du deg syk så avstå fra å golfe.

Vi er ikke ferdig ennå så la oss fullføre den gode statistikken med null smitt her på klubben.
Så kan vi slå oss på bryste og åpne som normalt i 2022.
Det er ingen som gleder seg så mye til det som oss som jobber her for dere.

🙂