3. juni 2021

Bestilling av starttid

Trykket på banen er høyt. Spesielt i primetime.

Vi har foreløpig ikke opplevd i noen særlig grad at spillere fyller opp flere plasser i flighten enn de bruker.

Vi ønsker allikevel å være litt føre var. Det er flere klubber som opplever at tidene fylles opp med spillere som ikke møter til start.

Eller som slettes like før utslag.

Vær så snill å ikke sett opp spillere som dere vet ikke skal være med når dere booker tid.

Hvis du ser at du står på en tid som du vet ikke rekker. Slett deg så fort du vet at du ikke får spilt.

Så kan en annen golfer få mulighet til å gå ut og kose seg. Det går fint an å slå ut på Oppegård uten om de tiden man kan booke i Golfbox.

Når det ikke er booking er det ballrenne. Bare slå ut når det er ledig. 🙂

Slår man ut før kl 07.00, så trenger vi at du viser litt ekstra forståelse for at banemannskapet er ute og jobber.

Håper vi alle kan bidra til at starttidene på banen blir så tilgjengelig som mulig for alle våre medlemmer.