26. april 2021

Parkering, trening med pro og hornbruk på rangen

Parkering

Det er parkeringsforbud langs veien frem til kommunen er ferdig med vårrengjøringen.

Det er mulig å parker på grusbanen mot hull 10.

Trening med pro

Det er åpnet for 1 til 1 trening med Pro. 😀

Custom fitting er igjen mulig. Vi tilbyr fitting på driver og jernkøller fra Callaway og Ping.

Ta direkte kontakt med Magnus eller Joachim, så ordner de resten.

Kontaktinfo finner du her

Hornbruk

Vi har i år innført hornbruk på rangen.

Det vil bli blåst i horn når den som plukker rangen er ute på rangen og må ut av bilen.

Det vil ikke bli lange avbrekk, og når det ikke flyr baller rundt oss mens vi er ute på rangen kan vi jobbe raskere og mer avslappet 💪

Forøvrig viderefører vi reglene om hornbruk på banen fra tidligere år i forhold til lyn.

Dere har selv ansvaret for å avgjøre hvorvidt det er forsvarlig å spille golf og vi bruker ikke horn.

Dog ved klubbturneringer vil administrasjonen sammen med turnerings leder avgjøre dette og da vil turneringen bli avblåst med horn signal.

En god regel og følge er du i tvil gå av.

Golf er viktig, men ikke så viktig.