21. april 2021

Åpning av rangen 2021

Da er det endelig klart for åpning av rangen i 2021. Vi åpner driving rangen fredag 23 april kl. 12.00.

Vi setter ikke noen begrensninger på tid da vi håper at det vil medføre mindre press og ansamlinger av personer.

Vi er nødt til å holde rangen stengt mandag 26.04 kl.10.00-kl.16.00 for å gjennomføre nødvendig arbeid.

På grunn av Covid 19 viruset vil det bli smittevernsregler. Vi gjør oppmerksom på at disse reglene MÅ overholdes.

Range regler våren 2021 Oppegård

Før man kommer:

Hvis du hoster eller har symptomer på sykdom skal du ikke oppholde deg på anlegget.

• Ta med egen bøtte/pose. Det vil ikke bli satt ut ballbøtter fra klubben.
  • Ta med egen antibac. Det er også satt ut antibac ved ballautomaten.

Når man kommer til anlegget.

• Hold 2 meters avstand til andre.
  • Klubbhuset og fasiliteter er stengt, og vil tidligst kunne åpne 26.04. Info kommer så snart vi vet om vi får lov til å åpne.
  • Det vil ikke være mulig for påfyll av ballkort før vi får grønt lys til å åpne shopen.
  • Det vil ikke være mulig å låne køller i shopen.  Man må bruke eget utstyr.
  • Kun betaling med kort eller ballkort.
  • Vent på din tur om alle mattene er opptatt ved inngangs partiet på rangen. (ikke stå bak mattene)
  • Svingstudioet innenfor ballmaskinen er stengt for bruk.
  • Ta med søppel hjem. Ingen søppelbøtter vil stå ute.
  • Kafeen holder stengt inntil videre.

Endelig kan vi se ballen fly på Oppegård 🙂