12. april 2021

Venteliste på Oppegård golfklubb

Da er vi kommet dit i Oppegård golfklubb at vi har fått venteliste på medlemskap.

De som har fått medlemskap har blitt informert og de som er på venteliste jobber vi forløpende med å informere. PT er det nå 40 stykk på venteliste.

Vi vil gi plasser fortløpende hvis det kommer utmeldinger i sesongen. Og vi renger med, ut fra erfaring, at plasser vil bli ledige høst og vinter 2021.

Det vil bli avkrevd full kontigent fram til sept og etter dette vil man få tilgang til spill gratis ut sesongen som vanlig praksis.

Så om dere har noen venner så be de om å fylle ut innmeldings skjema på hjemmesiden så de kommer inn på liste da plasser vi bli tildelt etter ansiennitet på ventelisten.

Vi minner om at det IKKE er venteliste for barn og unge opp til 19 år.