9. oktober 2020

Forleng golfsesongen hos Ski Golfklubb

Banen  på Ski Golfklubb holder åpen hele året og du som medlem hos Oppegård Golfklubb er hjertelig velkommen.
Du kan kjøpe en vinterspillerett og spille ubegrenset i perioden 15.10.20 – 15.03.21 for kun kr 1300 eller du kan betale greenfee for hver runde.
Ønsker du vinterspillerett sender du epost med navn og medlemsnummer til postkasse@skigk.no, så blir du registrert med spillerett i perioden. Du kan betale med Vipps til 86616. Merk innbetalingen med «Vinterspillerett» og legg kvitteringen fra Vipps med eposten. Ordinær greenfee kan også betales med Vipps.
Banen holder i utgangspunktet åpen hele året, du bestemmer selv om den er spillbar. Kan bli stengt i korte perioder i forbindelse med frost og før gresset har gått i dvale.