8. april 2020

Åpning av Driving Range og Regler for bruk

RANGEN ÅPNER I DAG KL 1200.

Range regler våren 2020 Oppegård

Da er det endelig klart for åpning av rangen i 2020. På grunn av Covid 19 viruset vil det bli spesielle og strenge smittevernregler. Vi gjør oppmerksom på at disse reglene MÅ overholdes. Ved brudd på reglene vil rangen bli stengt umiddelbart.

Før man kommer:

Hvis du hoster eller har symptomer på sykdom skal du ikke oppholde deg på anlegget.

• Ta med egen bøtte/pose. Det vil ikke bli satt ut ballbøtter fra klubben.
  • Ta med egen antibac.
  • La driveren ligge igjen hjemme. Ingen pegging av baller.

Når man kommer til anlegget.

Utlån av køller og pegger er forbudt, man må bruke eget utstyr.

• Hold 2 meters avstand til andre.
  • Klubbhuset og fasiliteter er stengt. Proshopen vil kunne fylle på ballkort onsdag mellom kl 13-18 (påsken stengt). Maks 2 personer i butikken av gangen. Vent utenfor til 1 person går ut.
  • Kun betaling med kort eller ballkort.
  • Vent på din tur om alle mattene er opptatt ved inngangs partiet på rangen. (ikke stå bak mattene)
  • Svingstudioet innenfor ballmaskinen er stengt for bruk.
  • Ta med søppel hjem. Ingen søppelbøtter vil stå ute.
  • Kafeen holder stengt inntil videre.

Som sagt; spesielle tider krever spesielle tiltak, men dette kommer til å gå helt fint 🙂

Vi gleder oss til å se dere!

P:S: Vår sponsor NILZ vil dele ut handle poser som kan brukes i stede for bøtter på rangen til de 20 første som fyller på ball kortene sine etter kl 1200 i dag. (Det lønner seg å lese hele teksten) 🙂