12. mars 2020

Årsmøte i Oppegård golfklubb utsettes.

Styret i Oppegård har enstemmig besluttet å utsette årsmøtet på grunn av koronavirus-situasjonen i Norge.

Bakgrunnen for denne beslutningen er at utviklingen knyttet til koronaviruset er negativ og rask, samt at NGF har, som et forebyggeende smittevernstiltak, anbefalt golfklubbene å utsette årsmøter som ikke er avholdt.

Alle valgte verv fra 2019, Styre og komiteer, fortsetter inntil årsmøtet er avholdt.

I lov for Oppegård Golfklubb står det at årsmøtet skal avholden innen utgangen av mars. Kravet om å holde det innen denne dato er satt av Idrettsstyret. NIF har i dag satt ny frist til den 15 juni for å avholde årsmøte.

Vi vil komme tilbake med mer info og ny dato når vi ser hvordan denne pandemien utvikler seg.

Styre/Admin