30. juni 2024

Golfmore på Driving Rangen

Ny ballmaskin på Driving Rangen

Vi er glade for å informere om at vi har fått en ny ballmaskin med større kapasitet på driving rangen. I forbindelse med dette har vi også gått over til et nytt system kalt Golfmore.

Hvordan fungerer det?

Vi selger ikke lenger klipp, men bruker nå kroner som betalingsmiddel. En bøtte koster 39 kr. Det er tre alternativer når du skal fylle opp ballkortet eller saldoen i appen:

• 500 kr: Du får 152 kr i bonus
  • 300 kr: Du får 50 kr i bonus
  • 200 kr: Du får 20 kr i bonus

App og Ballkort

De nye ballkortene er koblet sammen med Golfmore-appen gjennom din Golfbox-ID. Det betyr at samme konto og saldo brukes både på ballkortet og i appen. Hvis du glemmer ballkortet, kan du enkelt bruke appen i stedet. Proshopen hjelper deg med å registrere ditt nye ballkort, og laste ned appen. Du kan også fylle på ballkort / saldo i proshopen.
For å bruke ballkort eller app, trykker du på det nederste alternativet på displayet på ballmaskinen (se bilde).

Alle juniorer i klubben får automatisk en gratis bøtte hver dag, på sitt ballkort eller i appen.

Det er også mulig å betale med bankkort og Vipps. Vi håper dette nye systemet vil gjøre din opplevelse på driving rangen enda bedre.