Proshop

I vår proshop finnes alt du trenger av utstyr!

Den naturlige beliggenheten for en proshop er ved en golfbane der du trener og spiller. Kom innom oss og se på golfkøller, klær og sko fra mange ledende leverandører.  Vi som selger golfutstyr kan golf og har en bred erfaring med flere forskjellige merker. Bestill gjerne en Custom Fitting-time der du får tilpasset golfkøller etter dine evner og ønsker. Pris custom fitting kr. 800,-.

I vår proshop vil du til enhver tid treffe dyktige og serviceinnstilte ansatte samt finne et bredt sortiment til rimelig pris. Noen av merkene vi har i proshopen i år er Callaway, Ping, Under Armour, Abacus og Galvin Green.

Åpningstider

Mandag - Torsdag: kl. 09 - 19
Fredag: kl. 09 - 18
Lørdag og søndag: 08 - 18